К основному контенту

21 мая 2020 год

- Доброго ранку, любі діти.
- Сьогодні в Україні відзначається День вишиванки. 

- День вишиванки відзначають в третій четвер травня. У 2020 році свято випало на 21 травня.

День вишиванки виник у Чернивцях в 2006 році. Його ініціатор - письменник, журналист - Леся Воронюк, яка будучі студенкою Чернівецького  національного університету імені  Юрія Федьковича запропонувала ідею акції. Її підтримали інші студенти та викладачі й одягались відповідно.

 - Якщо ви бажаєте  прийнати участь у флешмобі " Я вишиванку одягаю...", розмістить своє фото у вишиванці на нашій галереї.
Сделано на Padlet

Урок 1 Мистецтво ( Образотворче мистецтво + Музика)
Тема : Ритми життя в мистецтві. Майстер - клас 
" Створення вишиванки".
- Любі діти, ми з вами живемо в чудовій країні, в якій є свої традиції та обереги. Цим вона славиться на весь світ. Одним з цих оберегів є вишиванка.

- Перевірте свої знання, чи все ви знаєте про вишиванку.


 Перегляньте відео майстер - класу з виготовлення вишиванки. Зверніть увагу, як виглядає вишиванка у хлопців  і як у дівчат.  При створенні вишиванки пам`ятайте про орнамент. Під час роботи можна співати.

- Свої вишиванки розмістіть на цій дошці. Тисніть тут.

- Діти , для того, щоб бути справжнім громадянином своєї країни не досить носити національний одяг, ще треба працювати на її благо. А для цього, мої маленькі друзі, спочатку треба багато вчитися. Отож, почнемо своє навчання.

Урок 2 Украинский язык 
Тема : М. Слабошписький " Яблуко".
1. Прослухайте оповідання М. Слабошницького " Яблуко", використовуючи QR - код.
2. Прочитайте самостійно текст. Зверніть увагу на нові слова :
почастували - угостили
соромно - стыдно
3. Проаналізуйте вчинок Катрусі та дайте відповідь на питання : "Чому мати повірила своїй доньці".  Свої відповіді розмістить на  дошці. Тисніть тут.

Відпочиньте.


Урок 3  Русский язык

Тема : Закрепляю умение определять родственные слова, выделять корень слова.Выразительно читаю, определяю эмоциональное настроение текста. Проверка навыков чтения вслух.

1. Вспомните всё, что вам известно о корне и однокоренных словах.

2. Спишите скороговорки из упражнения 137 с. 114 в тетрадь. Найдите однокоренные слова, выделите корень.
3. Прочитайте слова в упражнении 138. Найдите                  
 " лишнее". Выпишите однокоренные, обозначьте корень.
4. Прочитайте выразительно стихотворение Е. Благининой " Радуга". Найдите однокоренные слова, выделите корень.
Классную работу пришлите учителю.
5. Проверяем навыки чтения вслух. Прочитайте сказку
 " Как соловей учил человека уму - разуму"с. 94 - 95 учебника " Внеклассное чтение". Это задание выполняем вместе с родителями. Сначала читаем в течение 1 минуты, затем читаем текст до конца и отвечаем на вопрос : какие три совета дал соловей человеку ? Результаты проверки отечаем  в этой таблице . Жмите здесь.

Потанцуйте.



Урок 4 Я исследую мир

Тема : Проект " Кто живёт в старом пеньке? "
Изготовление макета старого пенька  и его жителей.

1. Просмотрите видео.
2.Выполните задания на с.57 тетради с печатной основой.
3. Создайте свой макет пенька и его жителей. Разместите работу на доске " Кто живёт в старом пеньке.






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

13 мая 2020 год - Доброе утро, мои юные друзья!!! Начинаем свой день с зарядки . Урок 1. Украинский язык. Тема : Слова, які називають дію предмету. Діагностична  робота : навички читання вголос. 1. Згадайте, що нам відомо про дієслово. 2. Зробіть вправи 190,191 с. 65 у робочому зошиті. Виконане завдання надійшліть  вчителю на вайбер. 3. Закріпіть свої знання. 4. Перевірте навички читання вголос. Прочитайте оповідання О. Копиленко " Галя" с.121 - 122 підручника  " Позакласне читання". Це завдання виконуйте разом з батьками, заповніть таблицю. Тисніть тут. Відпочиньте. Урок 2. Математика Тема : Исследуем таблицу умножения  и деления числа 4. 1. Проверьте свои знания таблицы умножения и деления на 2 и 3. Жмите здесь. 2. Составим таблицу умножения числа 4, заменив сложение одинаковых слагаемых, каждое из которых равно 4. Получим. - Подумайте, какие два примера вы уже знаете ? Как найти их результат, зная переместитель
05 мая 2020 год  - Доброе утро, мои второклассники. Спорт, ребята , очень нужен! Мы со спортом крепко дружим! Спорт - здоровье, спорт- игра, Крикнем все : Физкульт - Ура! Все собрались? Все здоровы? Бегать и играть готовы? Ну, тогда все подтянитесь! Не зевайте! Не ленитесь! На зарядку становитесь! Нам радостно, нам весело! Смеемся мы с утра. Но вот пришло мгновенье, Серьезным быть пора. Урок 1. Украинский язык. Тема: Б. Комар" Дві груши і одна" . Діагностична робота. Усний переказ. 1. Послухай оповідання Б. Комара " Дві груші й одна", використовуючи QR - код.( с. 114 - 116). 2. Зверніть увагу на нові слова. скрушно – сповнено суму, журби, скорботи; мацала – доторкалась руками або ногами до когось, чогось, щоб дослідити, упевнитись в чомусь. метнулася – швидко попрямувала, побігла, кинулася; швидко почала щось робити; рушила – почала йти. 3. Перевірте, як ви зрозуміли зміст тексту. Тисніть тут. 4. Стисло пе
23 марта 2020 год Доброе утро, мои дорогие ученики! Я снова рада встречи с вами. Сегодняшний день мы начнём с веселой зарядки. - Давай вместе с Синой и Ло сделаем зарядку и выучим новую песенку - смотри внимательно, запоминай движения и повторяй слова! Ручки вытяни вперед, а потом наверх и по сторонам, Наклоняемся вперед, делаем мы самолет! Встанем прямо, ножки врозь, Сделаем подъем с пятки на носок, Спинкой ляжем мы на плед, сделаем велосипед! Упражнения с нами повторяй И движения запоминай! Делаем зарядку, делаем зарядку - С нами продолжай! Трам - пам - пам Трам - пара - ра - рам! Трам - пам - пам Трам - пара - ра - рам! Ну что, размялись, тогда вперед за знаниями. Урок 1. Украинский язык Тема : Апостроф. 1. Актуалізація знань. - Дорогі учні, давайте перевіримо виконання вправи 125 та подивимося, чи змогли ви перекласти на українську мову слова. Любов, секретар, ніч, піч, сім, вісім. верф. У всіх словах не пишеться м`який знак. - Прослухай