21 мая 2020 год
- Доброго ранку, любі діти.
- Сьогодні в Україні відзначається День вишиванки.
- День вишиванки відзначають в третій четвер травня. У 2020 році свято випало на 21 травня.
День вишиванки виник у Чернивцях в 2006 році. Його ініціатор - письменник, журналист - Леся Воронюк, яка будучі студенкою Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича запропонувала ідею акції. Її підтримали інші студенти та викладачі й одягались відповідно.
- Якщо ви бажаєте прийнати участь у флешмобі " Я вишиванку одягаю...", розмістить своє фото у вишиванці на нашій галереї.
Урок 1 Мистецтво ( Образотворче мистецтво + Музика)
Тема : Ритми життя в мистецтві. Майстер - клас
" Створення вишиванки".
- Любі діти, ми з вами живемо в чудовій країні, в якій є свої традиції та обереги. Цим вона славиться на весь світ. Одним з цих оберегів є вишиванка.
- Перевірте свої знання, чи все ви знаєте про вишиванку.
Тема : Ритми життя в мистецтві. Майстер - клас
" Створення вишиванки".
- Любі діти, ми з вами живемо в чудовій країні, в якій є свої традиції та обереги. Цим вона славиться на весь світ. Одним з цих оберегів є вишиванка.
- Перевірте свої знання, чи все ви знаєте про вишиванку.
- Перегляньте відео майстер - класу з виготовлення вишиванки. Зверніть увагу, як виглядає вишиванка у хлопців і як у дівчат. При створенні вишиванки пам`ятайте про орнамент. Під час роботи можна співати.
- Свої вишиванки розмістіть на цій дошці. Тисніть тут.
Урок 2 Украинский язык - Діти , для того, щоб бути справжнім громадянином своєї країни не досить носити національний одяг, ще треба працювати на її благо. А для цього, мої маленькі друзі, спочатку треба багато вчитися. Отож, почнемо своє навчання.
Тема : М. Слабошписький " Яблуко".
1. Прослухайте оповідання М. Слабошницького " Яблуко", використовуючи QR - код.
2. Прочитайте самостійно текст. Зверніть увагу на нові слова :
почастували - угостили
соромно - стыдно
3. Проаналізуйте вчинок Катрусі та дайте відповідь на питання : "Чому мати повірила своїй доньці". Свої відповіді розмістить на дошці. Тисніть тут.
Відпочиньте.
Урок 3 Русский язык
Тема : Закрепляю умение определять родственные слова, выделять корень слова.Выразительно читаю, определяю эмоциональное настроение текста. Проверка навыков чтения вслух.
1. Вспомните всё, что вам известно о корне и однокоренных словах.
2. Спишите скороговорки из упражнения 137 с. 114 в тетрадь. Найдите однокоренные слова, выделите корень.
3. Прочитайте слова в упражнении 138. Найдите
" лишнее". Выпишите однокоренные, обозначьте корень.
4. Прочитайте выразительно стихотворение Е. Благининой " Радуга". Найдите однокоренные слова, выделите корень.
Классную работу пришлите учителю.
5. Проверяем навыки чтения вслух. Прочитайте сказку
" Как соловей учил человека уму - разуму"с. 94 - 95 учебника " Внеклассное чтение". Это задание выполняем вместе с родителями. Сначала читаем в течение 1 минуты, затем читаем текст до конца и отвечаем на вопрос : какие три совета дал соловей человеку ? Результаты проверки отечаем в этой таблице . Жмите здесь.
Потанцуйте.
1. Просмотрите видео.
1. Вспомните всё, что вам известно о корне и однокоренных словах.
2. Спишите скороговорки из упражнения 137 с. 114 в тетрадь. Найдите однокоренные слова, выделите корень.
3. Прочитайте слова в упражнении 138. Найдите
" лишнее". Выпишите однокоренные, обозначьте корень.
4. Прочитайте выразительно стихотворение Е. Благининой " Радуга". Найдите однокоренные слова, выделите корень.
Классную работу пришлите учителю.
5. Проверяем навыки чтения вслух. Прочитайте сказку
" Как соловей учил человека уму - разуму"с. 94 - 95 учебника " Внеклассное чтение". Это задание выполняем вместе с родителями. Сначала читаем в течение 1 минуты, затем читаем текст до конца и отвечаем на вопрос : какие три совета дал соловей человеку ? Результаты проверки отечаем в этой таблице . Жмите здесь.
Потанцуйте.
Урок 4 Я исследую мир
Тема : Проект " Кто живёт в старом пеньке? "
Изготовление макета старого пенька и его жителей.
2.Выполните задания на с.57 тетради с печатной основой.
3. Создайте свой макет пенька и его жителей. Разместите работу на доске " Кто живёт в старом пеньке.
3. Создайте свой макет пенька и его жителей. Разместите работу на доске " Кто живёт в старом пеньке.
Комментарии
Отправить комментарий