К основному контенту

23 марта 2020 год

Доброе утро, мои дорогие ученики! Я снова рада встречи с вами. Сегодняшний день мы начнём с веселой зарядки.

- Давай вместе с Синой и Ло сделаем зарядку и выучим новую песенку - смотри внимательно, запоминай движения и повторяй слова!
Ручки вытяни вперед, а потом наверх и по сторонам, Наклоняемся вперед, делаем мы самолет! Встанем прямо, ножки врозь, Сделаем подъем с пятки на носок, Спинкой ляжем мы на плед, сделаем велосипед! Упражнения с нами повторяй И движения запоминай! Делаем зарядку, делаем зарядку - С нами продолжай! Трам - пам - пам Трам - пара - ра - рам! Трам - пам - пам Трам - пара - ра - рам!



Ну что, размялись, тогда вперед за знаниями.



Урок 1. Украинский язык

Тема : Апостроф.
1. Актуалізація знань.
- Дорогі учні, давайте перевіримо виконання вправи 125 та подивимося, чи змогли ви перекласти на українську мову слова.
Любов, секретар, ніч, піч, сім, вісім. верф.
У всіх словах не пишеться м`який знак.
- Прослухай вірш на с.44. використовуючи  QR - код.  Порівняй вимову  виділених слів . Склади їх звукову моделі. Порівняй кількість звуків і букв. Що ти побачив? 
( У першому слові подвір `я літера р позначає твердий приголосний, а я - два звуки). У слові повітря ми чуємо  м `який звук  [р ] та один звук [ а ]. ) 
 - Як же позначити розділову вимову твердих приголосних перед буквами я, є, ю, ї.
 Сьгодні ми це дізнаємося з уроку.
 2.  Здобування нових знань.
 Перегляньте відео та запам`ятайте, як називається знак, який показує розділову вимову між губними приголосними та р перед літерами я, ю,є,ї, які позначають два звуки, один з яких [й].



- Діти, ви познайомились з новим знаком в українській мові. Він називається апостроф.

- Пропишить у зошиті каліграфічну хвилинку.

Запам `ятайте : так як апостроф позначає розділову вимову між губними приголосним та р перед я,ю,є,ї , то і на письмі ми пишемо ці літери окремо, не з`єднуємо їх.

3.Первине закріплення.

Виконання впр.130. Підкресліть виделені букви та складіть правило, яке пояснює, коли у словах пишеться апостроф.



Запам `ятайте : апостроф ставиться після букв б, п, в, м, ф та р перед буквами я, ю, є, ї, які позначають два звуки.

Прочитайте вірш ( Впр.133 с.45), запиши з пам ` яті та перевірте себе за шкалою.

4. Закріплення вівченого.

Зроби завдання.



Урок 2. Математика.

Тема : Знакомимся с математическими выражениями : произведение и частное.
1. Актуализация знаний.
  • Давайте проверим решение задачи с. 110 № 5

70 : 10= 7 ( к.)
Ответ : у Олега 7 купюр.

  • Выполните задания № 5 с.108, № с.109 № 1
На прошлом занятии вы познакомились с действием деления. Проверь свои знания. Войдите на платформу
" Мій клас" и выполни проверочную работу №2.
2. Запомните, как называются числа при умножении и делении.



3. Прочитай выражения на с.109 № 3
4. Реши задачи с.108 № 5
Свою работу помести на доске (нажми "+" и загрузи изображение с тетради).


Сделано на Padlet

Урок 3. Я исследую мир.

Тема : Как птицы встречают весну. Почему птицы вьют гнёзда и как они заботятся о птенцах.
1. Просмотри видео.



2. Прочитай статью учебника с.75 -83.

Проверь понимание прочитанного в учебнике и выполни работу. Жми сюда.

3. Выполни задание в тетради с печатной основой с. 40 - 41.

Вы прекрасно справились с заданием,  отдыхайте. До завтра !!!!!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

13 мая 2020 год - Доброе утро, мои юные друзья!!! Начинаем свой день с зарядки . Урок 1. Украинский язык. Тема : Слова, які називають дію предмету. Діагностична  робота : навички читання вголос. 1. Згадайте, що нам відомо про дієслово. 2. Зробіть вправи 190,191 с. 65 у робочому зошиті. Виконане завдання надійшліть  вчителю на вайбер. 3. Закріпіть свої знання. 4. Перевірте навички читання вголос. Прочитайте оповідання О. Копиленко " Галя" с.121 - 122 підручника  " Позакласне читання". Це завдання виконуйте разом з батьками, заповніть таблицю. Тисніть тут. Відпочиньте. Урок 2. Математика Тема : Исследуем таблицу умножения  и деления числа 4. 1. Проверьте свои знания таблицы умножения и деления на 2 и 3. Жмите здесь. 2. Составим таблицу умножения числа 4, заменив сложение одинаковых слагаемых, каждое из которых равно 4. Получим. - Подумайте, какие два примера вы уже знаете ? Как найти их результат, зная переместитель
05 мая 2020 год  - Доброе утро, мои второклассники. Спорт, ребята , очень нужен! Мы со спортом крепко дружим! Спорт - здоровье, спорт- игра, Крикнем все : Физкульт - Ура! Все собрались? Все здоровы? Бегать и играть готовы? Ну, тогда все подтянитесь! Не зевайте! Не ленитесь! На зарядку становитесь! Нам радостно, нам весело! Смеемся мы с утра. Но вот пришло мгновенье, Серьезным быть пора. Урок 1. Украинский язык. Тема: Б. Комар" Дві груши і одна" . Діагностична робота. Усний переказ. 1. Послухай оповідання Б. Комара " Дві груші й одна", використовуючи QR - код.( с. 114 - 116). 2. Зверніть увагу на нові слова. скрушно – сповнено суму, журби, скорботи; мацала – доторкалась руками або ногами до когось, чогось, щоб дослідити, упевнитись в чомусь. метнулася – швидко попрямувала, побігла, кинулася; швидко почала щось робити; рушила – почала йти. 3. Перевірте, як ви зрозуміли зміст тексту. Тисніть тут. 4. Стисло пе