23 марта 2020 год
Доброе утро, мои дорогие ученики! Я снова рада встречи с вами. Сегодняшний день мы начнём с веселой зарядки.
- Давай вместе с Синой и Ло сделаем зарядку и выучим новую песенку - смотри внимательно, запоминай движения и повторяй слова!
Ручки вытяни вперед, а потом наверх и по сторонам,
Наклоняемся вперед, делаем мы самолет!
Встанем прямо, ножки врозь,
Сделаем подъем с пятки на носок,
Спинкой ляжем мы на плед, сделаем велосипед!
Упражнения с нами повторяй
И движения запоминай!
Делаем зарядку, делаем зарядку -
С нами продолжай!
Трам - пам - пам
Трам - пара - ра - рам!
Трам - пам - пам
Трам - пара - ра - рам!
" Мій клас" и выполни проверочную работу №2.
3. Прочитай выражения на с.109 № 3
4. Реши задачи с.108 № 5
Свою работу помести на доске (нажми "+" и загрузи изображение с тетради).

Ну что, размялись, тогда вперед за знаниями.
Урок 1. Украинский язык
Тема : Апостроф.
1. Актуалізація знань.
- Дорогі учні, давайте перевіримо виконання вправи 125 та подивимося, чи змогли ви перекласти на українську мову слова.
Любов, секретар, ніч, піч, сім, вісім. верф.
У всіх словах не пишеться м`який знак.
- Прослухай вірш на с.44. використовуючи QR - код. Порівняй вимову виділених слів . Склади їх звукову моделі. Порівняй кількість звуків і букв. Що ти побачив?
( У першому слові подвір `я літера р позначає твердий приголосний, а я - два звуки). У слові повітря ми чуємо м `який звук [р ] та один звук [ а ]. )
- Як же позначити розділову вимову твердих приголосних перед буквами я, є, ю, ї.
Сьгодні ми це дізнаємося з уроку.
2. Здобування нових знань.
Перегляньте відео та запам`ятайте, як називається знак, який показує розділову вимову між губними приголосними та р перед літерами я, ю,є,ї, які позначають два звуки, один з яких [й].
- Діти, ви познайомились з новим знаком в українській мові. Він називається апостроф.
Запам `ятайте : так як апостроф позначає розділову вимову між губними приголосним та р перед я,ю,є,ї , то і на письмі ми пишемо ці літери окремо, не з`єднуємо їх.
3.Первине закріплення.
Виконання впр.130. Підкресліть виделені букви та складіть правило, яке пояснює, коли у словах пишеться апостроф.
Запам `ятайте : апостроф ставиться після букв б, п, в, м, ф та р перед буквами я, ю, є, ї, які позначають два звуки.
Прочитайте вірш ( Впр.133 с.45), запиши з пам ` яті та перевірте себе за шкалою.
4. Закріплення вівченого.
Зроби завдання.
Урок 2. Математика.
Тема : Знакомимся с математическими выражениями : произведение и частное.
1. Актуализация знаний.
- Давайте проверим решение задачи с. 110 № 5
70 : 10= 7 ( к.)
Ответ : у Олега 7 купюр.
- Выполните задания № 5 с.108, № с.109 № 1
" Мій клас" и выполни проверочную работу №2.
3. Прочитай выражения на с.109 № 3
4. Реши задачи с.108 № 5
Свою работу помести на доске (нажми "+" и загрузи изображение с тетради).

Урок 3. Я исследую мир.
Тема : Как птицы встречают весну. Почему птицы вьют гнёзда и как они заботятся о птенцах.
1. Просмотри видео.
2. Прочитай статью учебника с.75 -83.
Проверь понимание прочитанного в учебнике и выполни работу. Жми сюда.
3. Выполни задание в тетради с печатной основой с. 40 - 41.
Вы прекрасно справились с заданием, отдыхайте. До завтра !!!!!
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Комментарии
Отправить комментарий